Cade Thomas Big Waves -lisäpelissä

Kehonrakennusteollisuus ei ole tarkalleen vankka uutisten jakamisen kanssa. Satunnaisen moottoripyöräonnettomuuden tai salaperäisen käsivarren paini -tragedian lisäksi ainoa juorut, jotka tekevät tärkeimmistä tiedotusvälineistä, on tyypillisesti kytketty lisäravinteisiin. Näemme tärkeimmät pelaajat PSV Eindhoven Paita pudottavan urheilijoita, päättävät olla uusimattomia sopimuksia ja heittämättä rahaa uusiin näkymiin säännöllisesti, ja se on lähinnä “mitä olet tehnyt minulle viime aikoina”. Vaikka meillä on taipumus hypätä nämä paahtimuutokset, kuten ne ovat yhtä suuret kuin NFL -joukkue, joka heittää miljoonia dollareita uuden tähden nielemiseen, tosiasia on, että täydennysliiketoiminta ei ole ryhmiä missään käytännöllisessä merkityksessä ja mikä Olympia -kilpailija on allekirjoitettu mihin yritykseen on Hyvin vähän vaikutusta meihin katsojina ja faneina.

Viime viikolla olemme tällä hetkellä nähneet kaksi juontaviivaa purkautuvan lisäravinteisiin, jotka liittyvät sponsoroituihin kykyihin, ja vaikka niihin molemmissa on suuri kehonrakennustähti, joka jättää yrityksen, jonka he olivat synonyymejä, yhteiset ketjut päättyvät siihen. Ensinnäkin, Mr.olympia Phil Heath paljasti, että hän oli eronnut pitkään sponsorin Muscletechin kanssa, joka tuli shokkana lukuisille, mutta ei kaikille, koska Muscletechin on huhuttu eliminoivan itsensä kehonrakennuksen keskittymisestä. Useita päiviä myöhemmin paljastettiin ”lahjakas ravitsemus”, joten se alkaa Active Mr.olympia -tittelin haltijan käynnistämä ensimmäinen lisäline. Yleensä tätä pidetään valtavia uutisia alan pienkaupungin esque-maisemassa, mutta sattumalta toinen pienemmän yrityksen ilmoitukset ovat hoitaneet varjon lahjojen uuteen sopimukseen ja varastamaan valokeilan.

Vaikka 2000-luvun puolivälissä vielä jumissa olevat peukaloutuvat 8 sivun mainoslehden läpi, joka on kuormattu raa’asti valokuvien koulutuskuvien kanssa kuukausittaisissa tilauslehdissä, uuden sukupolven täydennysliiketoiminta on noussut online-sosiaalisen median syvyyksissä ja osoittaneet meille vilkaisun siihen, mikä Yrityksen tulevaisuus saattaa hyvinkin näyttää. Eteenpäin ajattelevat pelin pioneerit, kuten Ironmag Labs, Blackstone Labs ja Prime Nutrition (ja useat muut), ovat huomanneet, että vanha rahasummien heittäminen vanhentuneille markkinoille ei ehkä ole paras reitti, ja että verkkoyhteisö antaa välittömän pääsyn faneillesi ja myös heidän palautteensa. Tämä yhteystaso on tuonut nämä liiketoiminta hyvin lähelle heidän faniaansa, ja liikemiesten vanha vartija lukittuna kokoehdollisiin huoneisiin, jotka vievät 5 vuotta 18 -vuotiaille kohdistavan markkinointitekniikan kehittämiseksi, kulkee dinosauruksen tielle.

Aikaisemmin mainittu ensisijainen ravitsemus teki äskettäin jättiläismäisiä aaltoja ilmoittamalla ultra-suositun Mr.olympia-kilpailijan Evan Centopani -sovelluksen allekirjoittamisesta. Uutiset tästä allekirjoituksesta olivat shokki lukuisille ihmisille ja useista syistä; Siellä oli nolla oletuksia tai huhuja, jotka kelluivat sen ympärillä, että Centopani jätti nykyisen keikansa Universal Nutrition -yrityksessä, yrityksessä, jonka monet fanit pitivät häntä kasvoina. Tämä lisäsi juuri allekirjoittamisen lyöntiä, joka myös lukuisat pitivät järkyttävää, koska Prime Nutritionin lapsenkengissä oli täydennyspelissä. Vaikka olemme nähneet aivan uutta liiketoimintaa, kuten Gear Nutra -merkitsevät useita kunto -alan suuria nimiä toimijoita ennen kuin edes tuotteita, koska he aloittivat kanavien kautta, jotka on kehitetty aikaisemmin SUSP -liiketoiminnassa ansaituista rahoista, Prime lopetti Barcelona Paita olemassaolon vain 10 kuukausia sitten. Sosiaalisen median voima on hyvin todellinen asia, koska se auttoi tätä aivan uutta yritystä rakennettuna sellaiseksi, joka voisi varjostaa teollisuutta valtavan Muscletechin menettämisen Mr.olympian ennätysajassa.

Ei ole sattumaa, että yritys, joka hyödyntää maanpinnan henkilökohtaista markkinointia, kuten Prime-ryhmittely kehonrakentajan kanssa, kuten Evan Centopani, jolla on 5-numeroinen postitus online-foorumeihin, saa lukuisia kehonrakennusfaneja innostuneita. Nämä kaverit ovat kaikki kehonrakentamisfaneja, jotka tulivat toimintaansa samalla kun he ovat osa yleisöä, ja on selvää, että Palmeiras Paita tämä on uusi kumppanuusurheilijan ja sponsorin välinen kumppanuus. Ollakseni rehellinen, monet urheilijoiden hyväksyntätarjoukset maksetaan pääasiassa suostumukseksi tuotteiden kaltaisen käyttämisen käyttämiseen, ja lisäysten esiintymisten lisäys ja läsnä ollessaan heidän liiketoimintaosastossaan suuriin näyttelyihin. Centopanin sopimus menee paljon pidemmälle, koska lehdistötiedotteissa väitetään olevansa aktiivinen johtaja yrityksessä, eikä sillä ole vain panosta yrityksen valintoihin, vaan hänellä on myös luova hallinta tulevissa formulaatioissa ja julkaisemissa formulaatioissa ja tuotteissa. Jos nämä julistukset tehdään käytännöllisesti katsoen muusta kehonrakentajasta, olisi helppo hylätä markkinointistrategiana ja olettaa, että heidän panoksensa ei laajenneta aiempia makuhersioita, jotka testataan uusia makua ennen harjoittelua ja rypäleen tai appelsiinin valitsemista. Mutta Evan C. on erilainen, joka tunnetaan nimellä “ajattelevan ihmisen kehonrakentaja”, hänen uusi roolinsa on saavutettu käytännössä yksimielisellä optimismilla.

Vain vahvistaakseen tosiasiaaHe eivät leikkiä ympärillä, edes koko työviikko ei kulunut ilman uutta pommia, joka oli pudonnut ensisijaisesta ravitsemusleiristä, koska erittäin suosittu koulutus- ja ravitsemusasiantuntija John Meadows tuotiin alukselle ensimmäisenä vahvistetun joukkueen siirtymisenä. Meadows on eliitin tason amatööri kehonrakentaja, joka on käsitellyt rakentaa seuraavan IFBB: n korkeimman ešelonin kanssa, kun hänen suosionsa on edelleen lisätä Pro -korttiaan. Tunnettu sitoutumisestaan lihasten kasvun maksimoimiseksi ja kokeiluunsa “harjoitusten” ravinnosta, on turvallista olettaa, että näemme Johnin uskomuksiin suuntautuneen tuotesarjan, joka sallii paljon laajemman valikoiman kehonrakentamisen yleisön hyödyntämistä hänen menetelmänsä ja ideansa.

Ensimmäistä kertaa on totuudenmukaista nautintoa lihaksen rakentamisfanien keskuudessa sponsorien vuoroihin liittyvistä vuoroista. Jos tarvitset todisteita siitä, että uusi yritys ja uusi fanien vuorovaikutusstandardi ovat tulleet eturintamaan ja asettaneet palkin korkeammalle kuin se on ollut, se, että 13. sija viimeistelijä Evan Centopani on suurempi uutinen, että 3 kertaa 3 kertaa Mr.olympian voittajan Phil Heathin pitäisi olla tarpeeksi vakuuttaaksesi sinut.